Patriotyczny projekt

Od września  bieżącego roku szkolnego  Szkoła Podstawowa w Nojewie realizowała  OGÓLNOSZKOLNY  PROJEKT  EDUKACYJNY:  „100 lat Niepodległości Polski”W ramach projektu odbyły się wycieczki: uczniowie klas VI-VII  zwiedzili Muzeum  Powstania Wielkopolskiego  w Poznaniu i przeszli Szlak Powstańczy, klasy IV-VI udały  się do Muzeum Powstania Wielkopolskiego do Lusowa, a klasy najmłodsze odwiedziły  miejsca związane z Powstaniem Wielkopolskim w Pniewach. Uczniowie  wykonywali  prace plastyczne prezentując je na wystawie pt.: „W drodze do Niepodległości”. Przedszkolaki   i klasy I, II wykonywali polskie symbole narodowe. Klasy IV-VI prowadziły korespondencję ze szkołami z kraju, wysyłając i przyjmując kartki pocztowe z życzeniami „100 pozdrowień na 100 lecie Niepodległej”– prezentując je na mapie Polski. Najstarsze klasy wykonały plakaty na temat 100 rocznicy niepodległości. Swoją wiedzę i umiejętności uczniowie wykazali w konkursachfotograficznym: „Godność, Wolność, Niepodległość – śladami Powstania Wielkopolskiego”, Gminnym Konkursie Poezji  Patriotycznej,  szkolnym konkursie na formę plakatu: „Polska Niepodległa – wieczornica.  Dla rodziców, dziadków i  lokalnej społeczności  przygotowano Wieczornicę Patriotyczną.W „Dniu dla Niepodległej” społeczność szkolna odśpiewała HYMN POLSKI o godzinie 11.11 włączając się do bicia rekordu dla Niepodległej. Ponad czterdziestu uczniów naszej szkoły brało udział w turystycznym  XXIV Rajdzie Niepodległości  z metą w Szamotułach organizowanym  przez szamotulski Oddział PTTK. Uczniowie wraz z wychowawcami  wypiekali tradycyjne rogale. Przedszkolaki  kontynuują  udział w Międzynarodowym Projekcie Edukacyjnym:  „Piękna Nasza Polska Cała” . Szkoła w Nojewie była organizatorem Międzyszkolnego Przeglądu Pieśni Patriotycznych dla szkół podstawowych  gminy Pniewy.

Koordynator Projektu

Korzystając z tej strony akceptujesz zapisywanie plików cookies w przeglądarce.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

X